Author Topic: Schmodcast  (Read 7325 times)


Offline Isntmenttolast

  • 2010 Co-Member of the Year
  • Just Prestiged on SfF!
  • *******
  • Posts: 6309
  • Showtime Karma: 614
  • Gender: Female
    • facebook
Re: Schmodcast
« Reply #31 on: June 24, 2010, 12:21:39 PM »

Offline VOLTAN

  • 2010 Co-Member of the Year
  • Global Moderator
  • Reaching Legendary Status...
  • ****
  • Posts: 8738
  • Showtime Karma: 728
  • Gender: Male
Re: Schmodcast
« Reply #32 on: June 24, 2010, 02:40:29 PM »
New Top Ten: Toys We Wanna See In Toy Story 4!

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=387565983&blogId=536195706



Fleshlight. LMAO!!


hahaha i already asked him about that.


LOL.  On a side note, my SIL works at Fascinations Superstore (adult store chain) and gets a 50% off discount if ya need it Caine. :D

Offline Caine

  • Founding Father
  • Just Prestiged on SfF!
  • *******
  • Posts: 6939
  • Showtime Karma: 623
  • Gender: Male
  • Ruler Of Nod
Re: Schmodcast
« Reply #33 on: June 26, 2010, 04:26:29 AM »
As I have stated previous, and will state again so that it is known to all on this forum. I had nothing to do with the flesh light, it didn't make my list, I'm simply not that clever and was only trying to find ways to make Toy Story 4 have an R rating not a NC-17 rating.

Offline Caine

  • Founding Father
  • Just Prestiged on SfF!
  • *******
  • Posts: 6939
  • Showtime Karma: 623
  • Gender: Male
  • Ruler Of Nod
Re: Schmodcast
« Reply #34 on: June 26, 2010, 05:31:00 AM »
My buddy J-No posted a little blog I think y'all might enjoy. Honestly I don't care if you enjoy it or not, you should read it simply to educate yourself and not be a tool.

3-D Movies and How They Ruin Everything

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=387565983&blogId=536331229

Offline Caine

  • Founding Father
  • Just Prestiged on SfF!
  • *******
  • Posts: 6939
  • Showtime Karma: 623
  • Gender: Male
  • Ruler Of Nod
Re: Schmodcast
« Reply #35 on: July 07, 2010, 04:11:16 PM »
New Top Ten!
Directors who will never make a good movie again. EVER!

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.ListAll&bID=536802711

Offline miDnIghtEr20C

  • The Founder
  • Administrator
  • Showtime Padawan(The force is strong in this one)
  • *****
  • Posts: 21450
  • Showtime Karma: 679
  • Gender: Male
    • Follow Showtime for Free on Twitter!
Re: Schmodcast
« Reply #36 on: April 24, 2011, 07:30:59 PM »
i hear there's going to be a new site?   any info yet?

Offline Caine

  • Founding Father
  • Just Prestiged on SfF!
  • *******
  • Posts: 6939
  • Showtime Karma: 623
  • Gender: Male
  • Ruler Of Nod
Re: Schmodcast
« Reply #37 on: April 24, 2011, 08:34:30 PM »
i hear there's going to be a new site?   any info yet?

Lol oh yeah, man I'll get it to you asap! We're already collecting lots and lots of super awesome quality "homework" right now, that way we got plenty of material when the site goes up. We are coming back, bigger and better, we have a ridic amount of writers currently and want more! If any of you are so inclined, we are currently a non profit organization trying to become a profit organization and "hiring" writers. (In all my years of service I got paid 4 movie passes... thus far.... so do it for fun, and if anything comes from it, well... we're trying!). So yeah if any of you are interested I'll gladly send you our manifesto and the info to our editors and chiefs. Be glad to have anyone, any voice, and any mind. (The filthier the better!) We are now "Pop Filter" and the site should be going up around June. I will update as often as possible, you freaking know it! (I'll even get some cross affiliates going!)

We've taken about a year vacation but we haven't stopped brainstorming it. We're a much more solid rock now then we were back then, and not just because we got our own site now!


(P.S. - Thanks for reminding me, I have another 500 words due tomorrow ;) )