Showtime for Free

Entertainment! TV/Movies, Music and High Def Movies => TV Shows... => Topic started by: Master X on June 03, 2010, 10:31:20 AM

Title: True Blood
Post by: Master X on June 03, 2010, 10:31:20 AM
http://www.chicagonow.com/blogs/show-patrol/2010/06/sneak-peek-true-blood-ultimate-fan-season-3-trailer.html (http://www.chicagonow.com/blogs/show-patrol/2010/06/sneak-peek-true-blood-ultimate-fan-season-3-trailer.html)


Trailer


Cant wait!!!1
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 03, 2010, 10:34:32 AM
oooooooo you watch that tooo??? oh well of course you do duh. have you watch all the minisodes??? 
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on June 03, 2010, 10:44:35 AM
i can't wait either!    and never forget my cheesy 2 man bands take on the theme song!   this was our take on it... and our most hits for one of our songs on youtube... not a bad cover.   :)

"Bad Things" (Cover) The Cann Man Band (Re-Made finished) (http://www.youtube.com/watch?v=LtJqqp669y0#)
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 05, 2010, 03:35:45 PM
NICE Mid, ahve to say i kinda almost liike it better then the real song. i tend to fast forward the song it aggravates me after about 5 times or so. lol but i can listen to that one a few more times i think, i think  its the non red neckish voice singing that i like.


in case you guys didnt get to go to the true blood ultimate fan shindig like i didnt heres the link for it on hbo.  ;D

http://www.hbo.com/true-blood/about/video/ultimate-fan-q-and-a.html?autoplay=true&cmpid=ABC123 (http://www.hbo.com/true-blood/about/video/ultimate-fan-q-and-a.html?autoplay=true&cmpid=ABC123)


um yea i didnt know how to post the video. im not tech savey enough. lol.


** added**
um yea load it and wait about 30 min or so for the buffering its fucking rediculous. i guess thats what happens when u try to watch 45 in on the computer.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on June 05, 2010, 04:04:32 PM
ya.. the new show starts tomorrow night right?   i can't wait!        who does everyone think took Vampire Bill?    Erik?, that one Vampire chick that Bill used to date?
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 05, 2010, 04:12:55 PM
nope 13th next sunday. unfortunetly. i need to get ssn 2 on bluray so i can REWATCH it for the millionth time. dvr, dvr.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on June 05, 2010, 04:23:33 PM
ahhh damn!   next week?!?!?!?!   somebody told me it starts tomorrow... damn.. well.. one more week then.

and thanks for the compliments on our version of the song... there's other songs/videos i have up we did, in the local music section of this forum.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 05, 2010, 05:23:02 PM
sweet! too bad you guys are soo freaking far away to see. nothign good in nc.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Master X on June 14, 2010, 06:14:22 AM
It was great last night.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 14, 2010, 06:16:13 AM
OMG I KNOW!!!! i got to see Erics ass, hehhe. next week looks great too!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: nmcmahan52 on June 14, 2010, 06:51:53 AM
pretty good episode, the season looks to be crazy
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on June 14, 2010, 07:13:07 AM
yep... can't wait for the next one.          i was sooooooooooooo laughing my ass off at that cheesy ass gay dream what's his face had.       god that was so gay.  :D
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 14, 2010, 08:41:16 AM
yep... can't wait for the next one.          i was sooooooooooooo laughing my ass off at that cheesy ass gay dream what's his face had.       god that was so gay.  :D


hahaha, i know i was like OMg they  are so not, no hell that be great then sookie can be with eric, but alas no. lol.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: VOLTAN on June 14, 2010, 08:50:16 AM
I really need to start watching this show.  Wonder if I can Netflix the 1st two seasons?
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 14, 2010, 09:43:39 AM
i belive it is in netflix,


i loved the scene in the basement.  ;D
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Balkino66 on June 14, 2010, 10:46:12 AM
this show back again???  :o
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: VOLTAN on June 15, 2010, 04:08:51 PM
i belive it is in netflix,


i loved the scene in the basement.  ;D


Sweet.  I'll have to check that shit tonight.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 21, 2010, 07:55:00 AM
sundays episode was kinda eh, but introduced a bunch of new characters and the preview for next weeks ep looks AWESOME!!!!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on June 21, 2010, 07:58:50 AM
ya... last nights was a little more boring, but i still liked it,.. and ya.. next weeks looks sick!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 21, 2010, 08:08:43 AM
i CANT wat for eric and sookie scenes,!

it was funny as hell when sookie was talking to her brother bout bill just walking in and saying "SOOOOKIE" lol. i nearly died
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on June 21, 2010, 09:09:48 AM
did you see snoop doggs Sookie rap at the end of the show?   after it was over?
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 21, 2010, 11:52:11 AM
we got liek the first minute of it, the dvr didnt record all of it, i just dont know if i could ahve watch the whole thing, it was well um yea  ::)
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on June 28, 2010, 04:52:16 PM
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
season isn't to bad so far.    still kinda slow, but getting better each episode.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 29, 2010, 06:35:36 AM
yea it takes them like 5 episodes to get shit really going and look oh 2 weeks til next episode THANKS 4th of july!!!
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
season isn't to bad so far.    still kinda slow, but getting better each episode.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Master X on June 29, 2010, 08:21:25 AM
For some reason im loving season 3, sure Its slow but its very interesting.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on June 29, 2010, 08:59:32 AM
yes it is very interesting im hopeing the end plot is the same as the books, READ THOSE!
Title: 'True Blood' #1 Review: When Vampires, Shape-Shifters And Tentacle Creatures ...
Post by: Isntmenttolast on July 18, 2010, 02:11:18 PM

(http://splashpage.mtv.com/wp-content/uploads/2010/07/trueblood.jpg)



Quote
If the "True Blood" television series and the original Sookie Stackhouse novels aren't enough to satisfy your craving for all things Bon Temps, don't worry — series creator Alan Ball is doing bad things to you in comic book form now, too.

Released through IDW Publishing, the first issue of the "True Blood" comic book series arrives in stores later this month, courtesy of a story from Ball and television series writers Kate Barnow and Elisabeth Finch. The issue itself was written by the team of Mariah Huehner and David Tischman with art from David Messina.

Want to know whether or not the first issue is worth sinking your fangs into? All you need to do is hit past the jump for our advanced review of "True Blood" #1!
THE GOOD: There's a lot to like about the first issue of the new "True Blood" comic book series, with its action-packed and mysterious story right at the top of that list. For all of its compelling qualities, the televised version of "True Blood" doesn't always excel when it comes to action sequences, largely due to budgetary constraints. In the comic book format, however, budget isn't a concern. As a result, "True Blood" #1 dives head first into the thick of the action by introducing a brand new creature to the world of Bon Temps — a tentacled humanoid menace calling himself Ted. A fascinating character with an as-yet-unknown grudge against our favorite Merlotte's regulars, Ted is the focal point of the issue, violently lashing out with his delightfully disturbing appendages, expertly drawn by David Mussina. I'll certainly be tuning into issue two to find out more about Ted.

But Ted isn't the only character worth looking forward to. Many of your favorite "True Blood" characters are on hand as well, from the obligatory Sookie and Bill to Jason Stackhouse and Lafayette. They stay true to their characters, even if their foul language is downplayed significantly. For fans of the show, it's a lot of fun to see these guys on the paneled page.

THE BAD: That said, the lack of profanity in "True Blood" #1 is definitely noticeable. The HBO series is well known for its risque subject matter — heck, that's what draws viewers in on a weekly basis, for better or for worse — so the absence of Lafayette's creative curse words and Jason's dimwitted oneliners are very much missed.

Additionally, the issue's pacing needs some work. Without spoiling too much, the entirety a way as long as it weird dark and creepy!of "True Blood" #1 takes place in or around Merlotte's. You don't notice it right away thanks to Ted's pulse-pounding and relentless onslaught, but given the wealth of areas to explore in the surrounding world of Bon Temps, the issue might have benefitted from expanding its reach to Bill's house, Fangtasia and other locations, if only briefly.

FINAL WORD: Not necessarily the easiest read if you're not already familiar with the world and characters, "True Blood" #1 is nonetheless an enjoyable time for fans who are already immersed in the compelling and often strange world of Bon Temps. The characters pop off the page and the action is top notch, even if the bad language is gone and the pacing is a bit off. Those flaws shouldn't deter "True Blood" fans from wanting to bite into the next issue of the series, if only to learn more about the mysterious Ted. He's definitely a character that would be great to see on "True Blood," even though budgetary constraints make that close to impossible.

http://splashpage.mtv.com/2010/07/16/true-blood-1-review-when-vampires-shape-shifters-and-tentacle-creatures-collide/ (http://splashpage.mtv.com/2010/07/16/true-blood-1-review-when-vampires-shape-shifters-and-tentacle-creatures-collide/)



i soooo want to get these!!!! im a comic book dork in a way. as long as it weird dark and creepy!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on July 18, 2010, 06:20:47 PM
wow cool!   i might go back to the comic shop just for this!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on July 18, 2010, 06:23:21 PM
it doesnt come out for a few weeks, im SOOO getting them all, 2 copies actually, one for me to read and one to put up. ;D
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on July 27, 2010, 08:30:10 AM
 they are hvaing true blood psp give away, for comic con!!!! i want the eric one.

http://www.facebook.com/TrueBlood?v=app_139658212729516 (http://www.facebook.com/TrueBlood?v=app_139658212729516)

(http://www.facebook.com/TrueBlood?v=app_139658212729516)
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on July 27, 2010, 04:07:03 PM
so what did everyone think of the new episode?

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on July 27, 2010, 05:47:30 PM
Hahahaha mid. I know right. watch the preview for Sunday you can kinda see what's going to happen.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on August 01, 2010, 10:43:03 PM
omg!!!!!!! you guys have to watch this weeks episode!!!!!!!!!! i soooo love eric!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on August 17, 2010, 09:23:17 PM
best episode of the season so far imo... i liked it.       can't wait to see what happens next.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

(http://cdn02.cdn.thesuperficial.com/wp-content/uploads/2010/08/0817-true-blood-rolling-stone.jpg)
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on August 17, 2010, 11:03:49 PM
 :o i need to get that issue of rolling fucking stone!!!! i hope they make that a poster, ill put that on MY side of the bed * warm and fuzzies*
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Master X on August 19, 2010, 06:15:55 PM
D.P.  ;)  LMAO
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on August 19, 2010, 08:23:21 PM
oooooohhh issue on stands FRIDAY!!! oh wait its friday now!!! yay. im sooo getting that tomorrow!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on August 21, 2010, 08:59:09 AM
i'm going to say it...

i'm excited for tomorrow nights episode!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on August 22, 2010, 08:20:41 PM

Sookie And Bill Got Married Last Night

rue Blood stars Anna Paquin and Stephen Moyer wed Saturday evening at a private residence in Malibu, Calif., UsMagazine.com has confirmed… Paquin, 28, and Moyer, 40, exchanged their vows beneath a tent across the street from the beach.


http://www.idontlikeyouinthatway.com/2010/08/sookie-and-bill-got-married-last-night.html (http://www.idontlikeyouinthatway.com/2010/08/sookie-and-bill-got-married-last-night.html)
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: nmcmahan52 on August 23, 2010, 03:51:22 AM
lafayette cracks us up so bad, "dem fuckas is a whole new dimension of trash"

 :D :D :D :D :D
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on August 23, 2010, 07:09:57 AM
so they finally show what that blond girl was...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

still.. i thought last nights episode was boring and sucked.       i was getting sick seeing those two fancy boys spinning around tripping out on V.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on August 23, 2010, 07:20:57 AM
so they finally show what that blond girl was...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

still.. i thought last nights episode was boring and sucked.       i was getting sick seeing those two fancy boys spinning around tripping out on V.


you are not the only ne mid.

i loved pam though
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
i died!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on September 12, 2010, 05:39:41 PM
season finale tonight!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: nmcmahan52 on September 12, 2010, 05:54:02 PM
Crazy shit going down
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Master X on September 12, 2010, 06:44:21 PM
God, I know!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on September 12, 2010, 07:21:45 PM
i will wait until tomorrow before i say anything because knowing me ill say everything and ruin it for you guys,
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on September 12, 2010, 09:22:42 PM
imo, horrible finale, to a terrible season.          not feeling it this season.   so many super natural shit.    now we have
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
  come on now.        

again... no action.    now we have to wait till next season to
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

WORST TRUE BLOOD SEASON EVER!!!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on September 12, 2010, 09:23:04 PM
i will wait until tomorrow before i say anything because knowing me ill say everything and ruin it for you guys,
that's what the spoiler button is for.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on September 12, 2010, 09:54:56 PM
i will wait until tomorrow before i say anything because knowing me ill say everything and ruin it for you guys,
that's what the spoiler button is for.

very true mid but once i start ranting about it i will forget about spiler button plus i dont have time tonight to post my true heart felt feelings, but mid about your spoiler in above post, you hvae noooo idea whats actually supposed to be going on in the books, it would make more sense if you knew, but then youd be mad too, lol,

 i need to buy combat boots and kick alan ball in the face before season 4 gets started!
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Master X on September 13, 2010, 07:12:33 PM
I loved the last episode.  It opened the doors bigtime IMO.   Even though Season 3 started slow and only had a few EPIC episodes, it was good overall.

I mean how much more of Bill, Eric, Sookie shit do we need anyway. Im glad its being different but the wait sucks!

I thought Season 2 was the worst out of the 3.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on September 13, 2010, 07:52:03 PM
i have to disagree with that one.       i'm bummed that the super natural are out numbering the normals now.       that's the thing i really liked about the show when it first came out...  humans and vampires, trying to co exist.

i agree with you that the last episode opened up a whole bunch of new stuff... but it's just too bad that it took 12 episodes to finally heat up a boring season, and now we have to wait more.

i'll just say.. this season, you can totally tell that a lady wrote the original, and a gay dude is writing/directing the show now.  :P
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on September 13, 2010, 07:57:42 PM
if you guys read the books youll see theres not just the vampires, the werewolfs, the shape shifters, the manads, thee are ALL kinds a "were" animals!!!! plus for some ungodly known reason they decided to say sookie was a fairy in SEASON 3!!!! that shit doesnt happen until book 9 and the whole bill eric and sookie think has been completely fucked up!!!!! its like you cant have shit from book 3 mixed with book 9 with out some of the shit in between to make all of it make damn sense!!!!!!!!!!!!! i shall reread thse books and make a review thread so you can compare and understand why im ready to get a pear of combat boots and drop kick alan balls ass in the face for at least an hour,  >:(
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: miDnIghtEr20C on September 13, 2010, 08:00:04 PM
how many books equal 1 season?    1 season is 1 book?
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on September 13, 2010, 09:15:02 PM
yea season 1 is book one season 2 is book 2 with added shit in it but yea one season was supposed be like a book or 2 tops not book 3 and half ass pieces of the rest. and their are 10 books! i think book 11 come out in october i have to check on that now.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Master X on September 13, 2010, 09:36:25 PM
If I want Vampires and Humans getting along Ill watch Twilight or Vampire Diaries lol.

Also Mid, the Books are nothing like the TV, alot of the stuff is VERY different.

This link shows some of them
http://truebloodwiki.hbo.com/page/True+Blood%3A+Books+vs.+Series (http://truebloodwiki.hbo.com/page/True+Blood%3A+Books+vs.+Series)


Some other things are like Sam and Tara never have sex in the books, same for Jason and Tara, Tara and Jessica arent big in the books and certain people die in the books they dont in the show and other things.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on September 13, 2010, 09:49:28 PM
basicly Mx anything sookie isnt in the scene its made up, jessica doesnt even exist either, tara is a small part in the story til the later books  plus WAAAAAY more characters and up to book 5 is before hurricane Katrina, after book 5 is after so they are waaaay different, but the plot should be the same DAMN IT.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Isntmenttolast on September 27, 2010, 12:13:59 PM

Sesame Street parodies True Blood



Quote
After 41 years, Sesame Street has officially hit puberty. Last week, Elmo got in trouble for welcoming a scantily clad Katy Perry to the neighbourhood. Now, the show is garnering some grown-up chuckles for its parody of the overtly adult TV series True Blood.

Though playfully titled "True Mud," the short-but-sweet skit (which shows up on the show's season premiere) features none of the down-and-dirty aspects of the R-rated HBO vampire series. But it does include some dead-on portrayals of the show's Southern-fried characters, including near-perfect puppet versions of Sookie Stackhouse, "Vampire" Bill Compton, Lafayette Reynolds, Sam Merlotte, Tara Thorton and Sheriff Dearborn.  

The G-rated clip has the Muppets taking over the show's main stay, Merlotte's Bar and Grill, in an effort to help the little ones with their rhyming skills. In the two-minute scene, Muppet Sookie struggles to fulfill Muppet Bill's pleas for a pint of "True Mud," while Sam, Tara and the Sheriff ask if he's a "grouch" (a relative of Sesame Street's resident dirt-lover, Oscar). In a Seussical twist, she brings him a series of things that rhyme with mucky stuff, including a baked potato (a "true spud") and a broken watch (a "true dud").

The whole thing is kind of hilarious, especially if you're a fan of the show (or just a good, low-brow pun), which is known for its explicit violence and sexuality. That said, I think they missed an opportunity by not calling the main character the Sookie Monster.

This isn't the first time a big kid show has gotten the Street treatment. In recent years, the Muppets have tried to catch the attention of both kids and parents with parodies of 30 Rock ("30 Rocks"), CSI ("RSI: Rhyme Scene Investigation"), Mad Men (Still "Mad Men") and Law & Order ("Special Letters Unit"). Although all those clips are undeniably awesome, I'm still waiting for their family-friendly version of Dexter. Is it just me, or is Big Bird a dead-ringer for John Lithgow?

http://www.cbc.ca/arts/media/blogs/popculture/2010/09/sesame-street-parodies-true-blood.html (http://www.cbc.ca/arts/media/blogs/popculture/2010/09/sesame-street-parodies-true-blood.html)
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: Loady Smurf on September 27, 2010, 08:56:45 PM
i'll just say.. this season, you can totally tell that a lady wrote the original, and a gay dude is writing/directing the show now.  :P

For sure! I mean I loved it! But even for me! I knew it would turn a lot of people off. It sure made it awkward when watching with my straight roomate. Awkward because he knew I was getting a chubby over it. But yeah, it was waaaay out there this season. I have liked all the seasons, but from what I hear of the books: I wish they would stick to that.
Title: Re: True Blood Season 3
Post by: VOLTAN on October 04, 2010, 09:40:25 AM
i'll just say.. this season, you can totally tell that a lady wrote the original, and a gay dude is writing/directing the show now.  :P

For sure! I mean I loved it! But even for me! I knew it would turn a lot of people off. It sure made it awkward when watching with my straight roomate. Awkward because he knew I was getting a chubby over it. But yeah, it was waaaay out there this season. I have liked all the seasons, but from what I hear of the books: I wish they would stick to that.


LMAO!!
Title: Re: True Blood
Post by: Master X on April 03, 2011, 02:51:50 PM
True Blood Season 4 starts June 26th at 9pm
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on April 03, 2011, 04:16:14 PM
True Blood Season 4 starts June 26th at 9pm


of course!!!!!!!!!! only 3 more months ... i hope its better then last season. ::)
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on June 11, 2011, 09:34:27 PM
I like last season but the gay story line is not needed. What is the recent facination with Vamps and homos. or Vampires that are Homos aka Twiglight.

I swear if that redhead doesnt get naked im gonna cry.

I didnt think the season finally was that good though.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 13, 2011, 08:02:54 AM
I like last season but the gay story line is not needed. What is the recent facination with Vamps and homos. or Vampires that are Homos aka Twiglight.

I swear if that redhead doesnt get naked im gonna cry.

I didnt think the season finally was that good though.

i feel your pain man, im hoping this next season is better or im going to cry!!!  i understand they try notto be exactly like the books but damn they can at least try not to mix a whole bunch of shit in that isnt supposed to come in yet, makes the story make no sense half the time.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on June 14, 2011, 07:43:51 PM
Jason cracks my shit up hes so dumb poor boy, and that redhead still needs to get nekked
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 15, 2011, 06:19:09 AM
Jason cracks my shit up hes so dumb poor boy, and that redhead still needs to get nekked

i dont think she gotten even remotely naked ever...  but then again her character is supposed to be a 17 yr olds body so they might not...
Title: Re: True Blood
Post by: Caine on June 15, 2011, 01:39:47 PM
Jason cracks my shit up hes so dumb poor boy, and that redhead still needs to get nekked

i dont think she gotten even remotely naked ever...  but then again her character is supposed to be a 17 yr olds body so they might not...

yeah but next season she should under pure technicalities be 18 right??? RIGHT!? She seriously needs to get naked....




:<B>
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 20, 2011, 06:19:55 PM
Jason cracks my shit up hes so dumb poor boy, and that redhead still needs to get nekked

i dont think she gotten even remotely naked ever...  but then again her character is supposed to be a 17 yr olds body so they might not...

yeah but next season she should under pure technicalities be 18 right??? RIGHT!? She seriously needs to get naked....




:<B>

technically no.... each season is supposed to be the same time line as each book which means where season 1 ended season 2 is right where it left off, i think the total time thats past is maybe 6 months or so in the soon to be 4 seasons.
Title: Re: True Blood
Post by: Caine on June 20, 2011, 08:17:43 PM
Jason cracks my shit up hes so dumb poor boy, and that redhead still needs to get nekked

i dont think she gotten even remotely naked ever...  but then again her character is supposed to be a 17 yr olds body so they might not...

yeah but next season she should under pure technicalities be 18 right??? RIGHT!? She seriously needs to get naked....




:<B>

technically no.... each season is supposed to be the same time line as each book which means where season 1 ended season 2 is right where it left off, i think the total time thats past is maybe 6 months or so in the soon to be 4 seasons.

Don't care, she needs to get naked.



:<B>
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 20, 2011, 08:32:01 PM
Jason cracks my shit up hes so dumb poor boy, and that redhead still needs to get nekked

i dont think she gotten even remotely naked ever...  but then again her character is supposed to be a 17 yr olds body so they might not...

yeah but next season she should under pure technicalities be 18 right??? RIGHT!? She seriously needs to get naked....




:<B>

technically no.... each season is supposed to be the same time line as each book which means where season 1 ended season 2 is right where it left off, i think the total time thats past is maybe 6 months or so in the soon to be 4 seasons.

Don't care, she needs to get naked.



:<B>

hahahahaha just because she needs to doesnt mean she will. thats probably why she hasnt yet, trying to keep everyone watching for it.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 26, 2011, 08:01:33 PM
ok in case you guys dont know this but episode 2 is up on hbo go!!   :woot!: :woot!: :woot!: :freakout: :freakout: you can watch it on your computer so all is good. just make sure you have you cable company log in info or your cable bill so you can do all that good stuff, hbo has to make sure you actually have hbo.

i definetly recommend watching the 2nd episode though so awesome!!
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on June 27, 2011, 07:02:31 PM
i thought the season started off good, but then ended up being boring.  i'm going to wait to watch the second one until it comes out regular.  i don't want to have to wait 2 more weeks for number 3.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 27, 2011, 09:26:41 PM
i thought the season started off good, but then ended up being boring.  i'm going to wait to watch the second one until it comes out regular.  i don't want to have to wait 2 more weeks for number 3.

i hope 4th of july doesnt muck up the episodes....
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on September 11, 2011, 04:16:55 PM
season finale tonight.   i think it's been a good season so far.
Title: Re: True Blood
Post by: VOLTAN on September 11, 2011, 08:15:51 PM
season finale tonight.   i think it's been a good season so far.


How'd it go?
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on September 11, 2011, 08:23:10 PM
season finale tonight.   i think it's been a good season so far.


How'd it go?



AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! i have to wait til june. is that helpful? lol.
Title: Re: True Blood
Post by: VOLTAN on September 11, 2011, 08:48:23 PM
season finale tonight.   i think it's been a good season so far.


How'd it go?



AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! i have to wait til june. is that helpful? lol.


Not really.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on September 11, 2011, 09:01:01 PM
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on September 11, 2011, 09:34:01 PM
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on June 13, 2012, 04:47:45 PM
interesting start to the Season... what's everyone's thoughts so far that's watched it?

LOL at the
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 13, 2012, 04:53:14 PM
interesting start to the Season... what's everyone's thoughts so far that's watched it?

LOL at the
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
i was laughing my ass off in the bed.

i have no idea what the hell will happen anymore on this show, its so far from the books at this point.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on June 13, 2012, 08:55:33 PM
i'm so sick of terra, i'll tell you that!   all she is is drama, and screw us all, this season looks to be more of the same!
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on June 13, 2012, 09:07:04 PM
i'm so sick of terra, i'll tell you that!   all she is is drama, and screw us all, this season looks to be more of the same!

Agreed, im also sick of the red head never showing her tits, and now they added the other hot piece that keeps her bra on, geez if ana paquin can bear all cant we find all others that will. :)  But no seriously the red head get naked now.


As for the first episode i wasnt impressed it actually rather sucked until the end and then seeing the teaser was just ugh.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on June 15, 2012, 10:21:52 AM
i'm so sick of terra, i'll tell you that!   all she is is drama, and screw us all, this season looks to be more of the same!

Agreed, im also sick of the red head never showing her tits, and now they added the other hot piece that keeps her bra on, geez if ana paquin can bear all cant we find all others that will. :)  But no seriously the red head get naked now.


As for the first episode i wasnt impressed it actually rather sucked until the end and then seeing the teaser was just ugh.


hahahaha ray says the same thing every time he sees her.
Title: Re: True Blood
Post by: Master X on June 30, 2012, 07:54:29 PM
This season is strange so far but yeah Terra needs to die.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on June 30, 2012, 09:28:17 PM
ya... liked episode 1, didn't like 2 as much, then liked 3 again... that damn Gay Vampire and his roll... lol.. he's too much.    you know for me who's getting up there in the terra annoying status for me?   that damn dude that's always having drama, that's married to the red headed chick from the diner.   damn him and always having some kind of drama.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 02, 2012, 09:37:48 PM
i thought the newest episode was pretty good.   things are already interesting.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on July 05, 2012, 04:59:18 PM
its still pretty boring imo,
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 05, 2012, 05:49:58 PM
That's his name.  Terry.    Huh.. go figure.. Terry and Terra.. both annoy the hell out of me.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on July 05, 2012, 05:54:18 PM
Yup terry Bellfloure or something like that
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on July 05, 2012, 06:57:12 PM
god i havnt watched it since the 1st episode, im sooo behind on tv.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 09, 2012, 07:17:38 PM
i enjoyed the newest True Blood.
Title: Re: True Blood
Post by: Caine on July 09, 2012, 07:27:00 PM
Has the redhead gotten naked yet?
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 09, 2012, 07:27:43 PM
 :bananasplit:  no
Title: Re: True Blood
Post by: Caine on July 09, 2012, 07:28:22 PM
:bananasplit:  no

Then I still have no interest in this show anymore...
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 16, 2012, 09:22:59 PM
i thought the newest episode kicked major ass.  it's just getting started!  :drinks2:
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on July 20, 2012, 06:01:35 PM
:bananasplit:  no

Then I still have no interest in this show anymore...
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on July 20, 2012, 07:08:24 PM
This show is freaking mess, theres way to much going on and as i said theres like no humans left. My god what did they do to Hoyt hes major major well if you watch you know.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on July 21, 2012, 06:27:57 AM
yea theyve added way too much shit in the show that 1 doesnt happen at all 2 doesnt happen til later books or 3  they got drunk and said how do we really fuck this up?
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 21, 2012, 07:47:06 AM
i think it's the best season of them all so far.   i think the writing is way better this year, and it's not as gay.    and yes.. i mean gay gay.   too much gay loving going on last season, and i'm talking boy on boy, girl on girl.   just too much.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on July 21, 2012, 12:29:35 PM
oh yea, last season was hard to deal with on that front. But they are keeping it going with Hoyt now, i just dont understand how anyone cant think there isnt to much going on. Ifrit, Fairies, Bad vamp vs authority, shifter hunting. The Ifrit story line is really really really really really bad really really bad, i mean like i dont even understand why its in this show bad bad bad.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 21, 2012, 04:14:28 PM
LOL... i think i'm the only one who enjoys seeing Hoyt looks like such a douche.    they have his character fucked right now.   he's still in love with Jessica, he looks like some emo freak... and i love how stupid he looks.

but maybe that's because i'm a jason stackhouse fan, and you know how those 2 are right now.

i agree... they have gone way off into a whole bunch of super natural stuff.     i haven't read the books though, but if all this stuff comes in the book at one point or another... for me it's cool.     but i hope they just leave it at this.     no more new stuff.

is the Ifrit the fire thing?    i think that part of the story can just go suck my balls. (just shaved them this morning bic smooth)
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on July 21, 2012, 04:51:10 PM
LOL... i think i'm the only one who enjoys seeing Hoyt looks like such a douche.    they have his character fucked right now.   he's still in love with Jessica, he looks like some emo freak... and i love how stupid he looks.

but maybe that's because i'm a jason stackhouse fan, and you know how those 2 are right now.

i agree... they have gone way off into a whole bunch of super natural stuff.     i haven't read the books though, but if all this stuff comes in the book at one point or another... for me it's cool.     but i hope they just leave it at this.     no more new stuff.

is the Ifrit the fire thing?    i think that part of the story can just go suck my balls. (just shaved them this morning bic smooth)


If they put even half of what the books have sup wise... there will be more.  god i hope they introduce them slowly becuase god knows itll be a cluster fuck if they do it this season.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on July 21, 2012, 07:43:07 PM
Yes he Ifrit is the fire monster that shit is god awful
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on July 26, 2012, 06:12:01 PM
Yes he Ifrit is the fire monster that shit is god awful

hope that shit is done in the next few weeks i cant see how they can have it through the whole damn season.

seems though Pam will play a much bigger part this season, shes my fav chick,
Title: Re: True Blood
Post by: Loady Smurf on July 27, 2012, 07:50:08 AM
Quote

seems though Pam will play a much bigger part this season, shes my fav chick,

YESSSSSS! Thoroughly LOVING her this season (well all seasons, but especially this one!)
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on July 29, 2012, 06:19:58 PM
was meh tonight.   
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on July 30, 2012, 05:17:07 PM
shit i didnt even watch it... had to make sure i tried to not bomb the hell out of my 2 finals today.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on August 11, 2012, 04:23:28 PM
Blah, caught up on the last 2 weeks ive missed. Glad to see its still sucking balls hard. Atleast the Ifrit thing seems to be over
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on August 11, 2012, 04:27:17 PM
i didn't like the one before last as much.. but i too am glad the fire shit is going to be over.   i liked last weeks though, and i still think this season has been one of the better in recent seasons.

wonder what that Bill is up to.    damn him.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on August 11, 2012, 04:30:23 PM
i didn't like the one before last as much.. but i too am glad the fire shit is going to be over.   i liked last weeks though, and i still think this season has been one of the better in recent seasons.

wonder what that Bill is up to.    damn him.

As much as a hated the gay witch guys it was far more entertaining to me, this season has some potential in it, its just to cluster fucked though and slow.
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on August 20, 2012, 08:42:45 PM
one more episode to go!  Russell is bad ass right now.  Ridiculous the scene with the old ass fairy lady, that was acting like an idiot. 

still.... it seems like there's too many plot lines to tie up for one, 50 minute episode.    but i'm still enjoying the ride.
Title: Re: True Blood
Post by: Master X on August 22, 2012, 04:33:49 PM
Yeah, I see a cliffhanger coming up that will piss me off lol.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on August 22, 2012, 05:42:54 PM
one more episode to go!  Russell is bad ass right now.  Ridiculous the scene with the old ass fairy lady, that was acting like an idiot. 

still.... it seems like there's too many plot lines to tie up for one, 50 minute episode.    but i'm still enjoying the ride.

Yea no they need to wrap up all the crappy story lines they have going which is pretty much everyone but the russel one.
Title: Re: True Blood
Post by: SurfinHB on August 24, 2012, 05:55:49 PM
Next week should be really good! Cancelled my HBO though so I will have to watch online.  ::(
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on August 27, 2012, 08:34:07 AM
i give the finale a 90%.     thought there was some great scenes, and some shitty stuff as well.    loved the...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on August 27, 2012, 02:17:13 PM
i give the finale a 90%.     thought there was some great scenes, and some shitty stuff as well.    loved the...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Russel was
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood
Post by: Loady Smurf on August 28, 2012, 07:17:01 AM
My favorite highlite was:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

All-in-all a good season. I don't where all of the hate from last season came from,

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Title: Re: True Blood
Post by: itputdalotion0n on August 29, 2012, 12:34:08 PM
Last season as a whole was way better than this season. This season was utter shit until we got to the final 2 episodes.
Title: Re: True Blood
Post by: Loady Smurf on August 29, 2012, 01:50:13 PM
Last season as a whole was way better than this season. This season was utter shit until we got to the final 2 episodes.

Yeah, for me, last season was one of the best, minus the finale. This season was a little weak with an EPIC finale.
Title: Re: True Blood
Post by: Isntmenttolast on September 13, 2012, 07:41:22 AM
i give the finale a 90%.     thought there was some great scenes, and some shitty stuff as well.    loved the...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

[spoiler]
a made up fucking character for the show... >.<
Title: Re: True Blood
Post by: Master X on September 03, 2013, 11:04:56 AM
Ending next year
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on September 03, 2013, 02:28:12 PM
i'm one of the few of my friends that liked this season.     they're setting up this last one for some crazy shit!
Title: Re: True Blood
Post by: miDnIghtEr20C on June 22, 2014, 08:12:12 AM
Anyone still watching this show?  Series Finale starts tonight!